علی نفس مامان و باباعلی نفس مامان و بابا، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 20 روز سن داره
وبلاگ پسر کوچولوی ماوبلاگ پسر کوچولوی ما، تا این لحظه: 10 سال و 3 روز سن داره

برای کودکم مینویسم

نخود هفت هفته ای

1393/3/21 10:32
نویسنده : مامان
146 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز سونوگرافی انجام شد و خدااااااااااا رو شکر نی نی رشدش طبیعی بود.و نگرانی های من بی مورد ...

و خانم دکتر گفتند که همه چیز خوبهآرامآرام

خدا یااااااااااااااااااااااااا

بینهایت ازت ممنونم.

در ضمن سن نی نی هم مشخص شدبغل

نخود مامان هفت هفته شهبغلمحبت

 

پسندها (5)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

مامانی(برای دخترم زهرا)
21 خرداد 93 10:59
سلام مامان نی نی واقعا حاملگی سوای سختیاش و استرساش خیلی شیرینه من هر روز لباسای کوچولوی زهرا رو نگاه می کردم ودلم قنج می رفت
مامان
پاسخ
سلااااااااام، بله ماهم از این کارا زیاد میکنیم واقعا شیرینه
مامان نی نی
21 خرداد 93 11:03
خدارو شکر انشالله صحسح و سالم بیاد بغل مامان جونش
مامان
پاسخ
مرسی خاله جونم
مامان هدیه
21 خرداد 93 17:37
خب خداروشکر انشالله تا آخرشم هم خوب و صحیح وسالم به دنیا بیاد به لطف خداوند
مامان
پاسخ
ممنونم هدیه جون
مامان سمیه
22 خرداد 93 14:26
عزیز دلم از الان اینقدر استرس داشته باشی تا نه ماهگی هیچی ازت نمی مونه.به سلامتی نی نی جون هم که صحیح و سالم و داره ذره ذره قد میکشه خدا حفظش کنه
مامان
پاسخ
سلام گلم ، سعی میکنم خونسرد باشم ولی خوب همیشه تجربه های اول ی کمی استرس با خودش داره
مامان جونم(سوگند من)
24 خرداد 93 12:44
خدار رو شکر که نی نی همه چیزش خوبه عزیزم ممنونم بابت تبریک تولد سوگند بوسسسسسسسسسسسسس برای شما و نی نیتون
مامان
پاسخ