علی نفس مامان و باباعلی نفس مامان و بابا، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 20 روز سن داره
وبلاگ پسر کوچولوی ماوبلاگ پسر کوچولوی ما، تا این لحظه: 10 سال و 3 روز سن داره

برای کودکم مینویسم

این روزهاااااا

1393/4/20 14:27
نویسنده : مامان
167 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم ، خوبی مامانی؟؟

 

این روزا خیلی بهت فکر میکنم خیلی بیشتر از همیشه

 

از خدا میخوام سالم و سلامت به دنیا بیای ، همش از خدا میخوام بچه ی صالحی باشی و عاقبت به خیر .

 

الهی آمین

 

و اماااااااااا ی خبر خیلی خووووووب

 

و اون اینکه خاله جون هم ی نی نی  توی راه دارهخندونکخندونک

 

باور م نمیشه بعد از 12 سال تک نوه ای تو خانواده حالا ی دفه سه تا نوه ی دیگه با هم و تقریبا هم زمان به

 

خانواده اضافه میشه راضی

 

مامانی ( مامان مامان ) کلی ذوق داره و کلی خوشحالی میکنه آخه همیشه میگفت بچه های من چقدر تنبل

 

اند ، همه ی هم دوره های من الان چند تا نوه دارن ولی من همش ی نوه دارم خلاصه کلی غصه میخورد اما

 

حالا حسابی خوشحالی میکنه.

 

منم خیلی خوشحالم برای شما چون کلی همبازی داری عشششششششششقم .

 

دیروز افطاری رفتیم خونه مامان بابا و منم حلوای هویج درست کردم و با خودم بردم عکسش هم برات میذارم

 

 

 

 

 

راستی چند روز پیش هم آش نذری درست کردیم و بین همسایه هامون توزیع کردیم که انگار شما ی کم

 

اذیت شدی و بعدش من حسابی کمردرد داشتم ولی یادم رفت برات عکسشو بندازم عزیزمغمگین

 

دیگه فکر کنم واسه امروز بسههههههههه

 

من و بابا عااااااااشششششششششششششششقتیم نفسسسسسسسسسمممممممممبوسبوس

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان نی نی
21 تیر 93 1:11
به به مامان خوش سلیقه ... ما که رسما 4گوشه اشپزخونه رو بوسیدیم گذاشتیم کنار و 3 ماهه مهمون مامانیم خیلی خوش میگذره فقط یه نذر دارم که افطار اش درست کنم برا همسایه ها ان شالله خدا بخواد فردا ادا کنم افطاریت قبول خانومی
مامان
پاسخ
ممنونم،منم اوایلش همین کارو کردم ولی دیدم واقعا داره حوصله ام سر میره به همین خاطر هرچند وقت ی بار ی سری به مطبخ میزنیمخونه مامان هم خیلی خوبه انشالله که نذرتون قبول باشه
مژده
25 تیر 93 2:53
به به چه حلوای خوشگل و با کلاسی خوش به حال نینی چه مامان کدبانویی داره
مامان
پاسخ
نه بابا کار خاصی نکردم خجالتم میدین