علی نفس مامان و باباعلی نفس مامان و بابا، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 20 روز سن داره
وبلاگ پسر کوچولوی ماوبلاگ پسر کوچولوی ما، تا این لحظه: 10 سال و 3 روز سن داره

برای کودکم مینویسم

انتظـــــــــــــــــــاااااااااااااار

1393/2/28 13:37
نویسنده : مامان
155 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم : امروز که دارم این مطالب رو مینویسم چند ماهی میشه که من و پدرت تصمیم به حضور شما تو زندگیمون گرفتیم ولی تا امروز که خبری نبوده غمگین

و این منو شدیدا نگران کرده  میترسم از اینکه خدا منو لایق مادر بودن ندونه و من همیشه منتظر بمونم

من و بابایی شدیدا کمبود شما رو تو زندگیمون احساس میکتیم

عززززززززززیز دل مامان خودت از خدا بخواه که زودتر بیای پیشمون شاید مستجاب بشه دعای شما

عززززززززززززززیر دلم ، دلم داره پر میکشه واسه زمانی که شما رو در آغوش بگیرم

عشقم انتظار خیلی سخته خیلی سخت

شما خودت دعا کن واسه مامان و بابا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)