علی نفس مامان و باباعلی نفس مامان و بابا، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 20 روز سن داره
وبلاگ پسر کوچولوی ماوبلاگ پسر کوچولوی ما، تا این لحظه: 10 سال و 3 روز سن داره

برای کودکم مینویسم

پیش بینی

1393/6/18 17:23
نویسنده : مامان
182 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دل مامان

خوبی عشقم ؟؟!!! این روزا مامان داره عاشقتر میشه آخه تکون خوردن های شما هم شروع شده ( البته خیلی کم) و من تو رو بهتر احساس میکنممحبتمحبتخیلی دوست دارم عزززززززززززززززیزم.

این سومین باری که دارم این پست رو تایپ میکنم دفعات پیش نشد غمگینایندفعه هم نشه کلا بی خیال این پست میشممتفکر

این روزا بازار پیش بینی برای جنسیت شما تو فامیل و دوستان حسابی داغ چشمک

مامانی ( مامان مامان ) میگه چون علائم من شبیه زنداییت هستش پس نی نی منم مثل نی نی دایی گل پسره

آقای پدر میگن به احتمال 60 ،70 درصد نی نی گل دختره

خاله جون تو خواب دیدن که شما آقا پسرین

دوتا خاله کوچیکا هم میگن شما دخترین

زندایی هم میگه شما دخترین

مادر جون ( مامان بابا ) هم همون ابتدای بارداری من خواب دیدند که شما گل پسرین

و اما خودم که مامان شما باشم تا حالا هر بار که شما رو خواب دیدم ی پسر تپل مپل ناز دیدم

البته اینا همه حدسه ، باید تا نتیجه سونوگرافی صبر کرد .

جالب اینجاس که همه سعی دارن بگن حدس ما درستهخندونک

ولی میدونی عزیزم برای مامان و بابا هیچ فرقی نمیکنه که شما دختر باشی یا پسر فقط از خدا میخوام صحیح و سالم بیای پیشمونمتنظر

و در آخر مثل همیشه مامان و بابا عاشششششقتن بوسبوس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)