علی نفس مامان و باباعلی نفس مامان و بابا، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 20 روز سن داره
وبلاگ پسر کوچولوی ماوبلاگ پسر کوچولوی ما، تا این لحظه: 10 سال و 3 روز سن داره

برای کودکم مینویسم

بی خوابی!!!!!!!!!!!!

1393/7/10 16:34
نویسنده : مامان
204 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر گلم

خوبی مامانی ؟؟!!!!!!!!!!

من که اصلا خوب نیستم!!!!!!!!!!

دیشب بابایی خیلی خسته بود خواست که زود بخوابه منم چون کار خاصی نداشتم رفتم که بخوابم ساعت  تقریبا 10 بود ولی مگه من خوابم برد

چشمت روز بد نبینه تا 6.30 صبح بیدار بودم

وااااااااااای از این دندون درد وااااااااااااااااااای از این درد معده گریهگریه

انگار با هم هماهنگ کرده بودن ی دفعه بیان سراغم غمگین

خلاصه که شب خیلی سختی بود غمناک البته امروز هم همچین بهتر از دیشب نبود اماااااااااااااااا نمیدونم چرا شبا همیشه درد بیشتر میشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!

عزیز دلم شما واسه مامان دعا کن دیگه این دردا واسه مامان تکرار نشه آخه تحملش خیلی سخته

ی عاااااااااااااااااااااالمه دوست دارم محبت

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مژده
10 مهر 93 17:00
آخی عزیزم چرا اینقد درد داشتی؟دندون خراب داری مگه؟
مامان
پاسخ
دندون خراب ؟؟؟ !!!!!!!!دندونهای خراب از زمان بارداریم سه تا از دندونام خراب شدن البته یکیش رو که نیازی به عکس نداشت درست کردم ولی اون دوتای دیگه که نیاز به عکس داره رو موکول کردم به بعد از زایمان به امید خدا. آخه دکترم گفت حتی با پیشبند سربی هم باز ضرر داره برای بچه منم ترجیحا موکول کردم به آینده
مامانی
9 آذر 93 11:36
شبها همیشه درد بیشتره، تکونها بیشتره، یهو کمر و دست و پا و معده و دندون و ... تصمیم می گیرن درد بگیرن، اونوقت می گن شبها سعی کنید آروم بخوابین
مامان
پاسخ
آره به خدا