علی نفس مامان و باباعلی نفس مامان و بابا، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 20 روز سن داره
وبلاگ پسر کوچولوی ماوبلاگ پسر کوچولوی ما، تا این لحظه: 10 سال و 3 روز سن داره

برای کودکم مینویسم

پسر خوب!!!!

1393/7/17 13:17
نویسنده : مامان
339 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ، سلام به پسر گلم

سلام به قندو عسل مامان

مامانی اومدم بگم تو بهترینی ، فوق العاده ای ، فوق العاااااااااااااده

انقدر آروم و خوبی که دلت نمیاد مامانی رو اذیت کنی هر چند وقت ی بار چندتا حرکت کوچولو میکنی تا مامان خیال راحت شه بعد آرومِ آروم میگیری میخوابی ی جورایی خیلی شبیه بابایی هستی آخه اونم دلش نمیاد مامانی اذیت شه.

خلاصه اینکه عااااااااااااااااشششق هر دو تونم .از خدا میخوام شما رو همیشه واسه من سالم و تندرست نگه دارهمحبتمحبت

و اما اینکه مدت زیادیه که میخوام خریدایی رو که مامانی واست کرده رو بذارم ولی ...

نه اینکه فکر کنی من تنبلم نههههههههههههههههههه خندونک نشستن پشت لپ تاپ و تایپ کردن برام سخت شده خسته

این لباسا رو با خاله جون وقتی  شهریور رفته بودم کرج خونه خاله واست خرید کردیم .

من خودم عاششقشم نمیدونم تو هم دوست داری یا نه؟؟!!

این یکی رو هم خیلی دوست دارم ولی این که میبینی اینجوری چروک شده داستان داره:

بعد از خریدمون عمو اومد دنبالمون ولی گفت الان خونه نمیریم من کارخونه ی کار کوچیک دارم که با هم رفتیم اونجا و از ماشین پیاده شدنی این لباست افتاد رو زمین از اونجاییکه عمو تو کارخونش هاپو داره گفتند این لباست رو بشوریم تا خدای ناکرده بدن گل شما حساسیت نده منم این عکس رو ازش انداختنی هنوز اتوش نکردم .از بس که مامانت زرنگه پسرمخندونک

و اینم آخریش که از اونجا نخریدمش

و ی عااااااااااااااااااااالمه لباس که مامانی ( مامان مامان ) برات خریده نمیدونم بتونم عکساشو برات بذارم یا نه!!!!!!!!!

خیلی دوستت دارممممممم عزیزم

پسندها (5)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

غزل , باباییش
20 مهر 93 13:19
ممنون که اومدی به وبلگم و سر زدی ... خوووووووووووووووووووووووووووووش قدم .... خوووووووووووووووووووووووووش قدم بودی واسم زییییییییییییییییاد ... بیا ببین ....
مامان
پاسخ
خیلی خوشحاااااااااااااااااااال شدم غزل جون به سلامتی و مبارکی عزیزم
مامان حديث
11 آبان 93 12:21
ای واااای قربون صاحبش به سلامتی ان شاا... بپوشه گل پسر منم هر روز از سرکار که می اومدم لباسای دخترمو پهن میکردم نگاه می کردم و روحیه می گرفتم و کلی عکس و فیلم الان خدا رو شکر یکی یکی می پوشدشون ان شاا.. نی نی شمام یکی یکی بزرگ میشه و می پوشه لباسای خوشگلشو
مامان
پاسخ
خدا نکنه خاله جون ممنونم واقعا لذت داره دیدن لباساااا ایشالله خدا حدیث جون رو نگه داره واستون
غزل , باباییش
18 آبان 93 14:56
حالا هی من به روی خودم نمیارم ... هی تو رمز دار مینویسی به من رمز نمیدی ...
مامان بهار
3 آذر 93 13:58
وای چه لباسای خوشگلی منم میخوام...میخوام ...جدی میگم...منم از اینا برای نی نی م میخوام. دوست جونی ادرس فروشگاهی که خرید کردی بهم میدی؟!
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم ، چشمات زیبا میبیه قابلی هم نداره الان میام خدمتتون آدرس میگم
مامانی
9 آذر 93 11:34
چه مامانی با سلیقه ای
مامان
پاسخ