علی نفس مامان و باباعلی نفس مامان و بابا، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 20 روز سن داره
وبلاگ پسر کوچولوی ماوبلاگ پسر کوچولوی ما، تا این لحظه: 10 سال و 3 روز سن داره

برای کودکم مینویسم

5 ماهگی علی آقاااااااااا

1394/4/13 0:37
نویسنده : مامان
447 بازدید
اشتراک گذاری

پسر گلم،نفس مامان 5 ماهگیت مبارک  محبتبوس

الهییییییی 500 ساله بشی عزیز دل مامانبوسبوسبغلبغلبغل

چندتا از عکسات که برای چهارماهگیت هستش رو برات میذارم عشششششششقم

 

علی در استخر توپش

 

 

 

 

 

علی و مهرسام در حال بازی

 

علی در حال تماشای TV

 

 

علی بین آلبالوهاااااااا

 

پسندها (5)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

مامانی
13 تیر 94 10:21
این آلبالو کوچولو حسابی خوردن داره
مامان نی نی
22 تیر 94 15:14
جانم گل پسر ببخشید سر نزده بودم ب وبلاگ من دو هفته قبل 6 ماه شروع کردم با لعاب برنج بعد ی هفته شیره بادوم دادم ی وعده در روز ، بعد 6ماهحریری درست کردم ک دوس نداشت ،فرنی هم دوست نداشت. ی هفته بعد 6 ماه سوپ برنج و هویج و گوشت دادم .هر چند روز ی چیز جدید اضافه کردم الان ب دندونه زینب کم اشتها شده صبحانه ناهار عصرانه معمولا میوه و شام بهش میدم بازم ببخشید دیر شد
خاله مریم
25 تیر 94 11:51
قربوووونت برم من آخه...تو چقد نفسی خاااله...بخوورمت من
خاله مریم
25 تیر 94 11:51
ای جووونم...مهرسام عزیزم..فداش بشه عمه
♥ مه آ سا ♥
3 مرداد 94 2:44
. ¶¶ . . ¶¶¶ ..¶¶¶ . . . . . . . ¶¶¶ . . ¶¶¶.¶ .¶¶ . . . . . . .¶¶¶.¶. .¶¶¶. . .¶¶ . . . . . . ¶¶¶¶. . . ¶¶¶ . . .¶¶¶ . . . . . .¶¶¶¶¶ . . ¶¶¶¶.¶¶ .¶¶ . . . . . ¶¶¶¶. . . . ¶¶¶¶. . . ¶¶ . . . . ¶¶¶¶¶¶¶. . . . .¶¶. . . ¶¶ . . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶. . . . ¶¶. . ¶¶ . . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . . ¶¶. . ¶¶ . . . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ¶.¶¶ .¶¶. . . . .¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶.¶¶ .¶¶¶¶¶ . . . . . ¶¶.´´´´¶¶¶¶¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶ .¶¶¶¶¶¶¶. . . .¶¶. ´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . ¶¶¶¶¶¶¶ . . ¶¶. .´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶ . .¶¶¶¶¶¶¶ . ¶¶. . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶ . . .¶¶¶¶¶¶. ¶¶. . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶ . . . .¶¶¶¶¶¶¶. . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ´¶¶¶¶ . . . . . . . .¶¶. .´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . . . . . . . ¶¶. . ´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . . . . . . .¶¶. . .´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . . . . . . ¶¶. . . ´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . . . . . . ¶¶. . . ´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶ . . . . . . ¶¶. . . ´´´´´´´´´´´¶¶¶¶ سلام دوست جونم وبلاگت عالیه عزیزم بازم مثل همیشه مزاحمت شدم که بگم آپــــــــــــــــم دوست داشتی بیا و برام نظر بده عزیزم منتظرت هستم عزیزم
مامان الی...
3 مرداد 94 18:48
سلام عزیزم خدا کوچولوتو برات حفظ کنه دیروز تولد گل پسر ما علی آقا بود میشه بیای تو وبش و بهش تبریک بگی میخوام کلی پیام تبریک از طرف دوست های مهربونش براش به یادگار بمونه ممنونم از لطف و مهربونی هات...
مامان الی...
6 مرداد 94 12:12
سلام گلم ممنون از بابت پیام تبریک خیلی خوشحالم دوستای خوبی مثل شما دارم انشاالله چند روز دیگه عکسای تولد رو هم میذارم حتما بیاین ببینید
مامان
پاسخ
خواهش میکنم بله حتما
خاله مریم
1 شهریور 94 11:26
ای جوووونم....عاشششقتم
مامان
پاسخ