علی نفس مامان و باباعلی نفس مامان و بابا، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 20 روز سن داره
وبلاگ پسر کوچولوی ماوبلاگ پسر کوچولوی ما، تا این لحظه: 10 سال و 3 روز سن داره

برای کودکم مینویسم

6 ماهگی

1394/6/11 0:51
نویسنده : مامان
587 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

ببخش مامانی که اینقدر دیر کردم آخه سرم حسابی گرم شده به کارای شماچشمک

اول بگم که واکسن 6 ماهگیت خیلی عالی بود و خدارو شکر جز تب شب اول و کمی بی حالی روز دوم به سرعت حالت بهتر شد.آرام

و  از پایان 5 ماهگی با مشاوره دکترت غذای کمکی رو شروع کردم

و دقیقا مامان در تاریخ 94/6/4 بود که متوجه شد ی چیز سفید خوشگل موشگل از لثه شما زده بیرون و شما اولین دندونت رو درآوردی عزیزم

مبارکت باشه عشقمبوسالبته الان که دارم این مطلب رو میذارم دندون دومت رو هم درآوردی و پایه بندی دوتا مرواریدهای  بالات هم انجام شده که باعث شده لثه هات خارش داشته باشن و این شما رو ی کمی اذیت میکنهگریه

و اما اینکه به تازگی میتونی چهار دست و پا حرکت کنیبغل

خیلی دوست داری با کمک مبل و ... بلند بشی ولی هنوز کامل نمیتونیمحبت

شدیدا به مامان وابسته شدی طوری که من باید مدام پیشت باشم غمگیناینطوری به هیچ کاریم نمیرسمغمگیندلخور

عکسات رو هم ایشاله سر فرصت برات میذارم

مامان عاااااااااااااااشقته و خدارو هزاران هزار مرتبه شاکره به خاطر وجود شما تو زندگیشمحبتبوسبوسبوس

مثل همیشه مامان و بابا عاااااااااااااااااااااااااااااشقتن
 

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامانی
11 شهریور 94 9:03
ای جانم مبارکش باشه بوووووووووووووووووووووووووس برای علی کوچولو
مامان
پاسخ
مامان نی نی
21 شهریور 94 22:11
ماشاالله گل پسر دخملی من که تازه دندون دار شده پسری جلوزدااااا
مامان
پاسخ
مبارک باشه علی آقای ما تا امروز که 10 مهر 5 تا دندون داره 2 تا بالا و 3 تا از دندونای پایین رو درآورده