علی نفس مامان و باباعلی نفس مامان و بابا، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 20 روز سن داره
وبلاگ پسر کوچولوی ماوبلاگ پسر کوچولوی ما، تا این لحظه: 10 سال و 3 روز سن داره

برای کودکم مینویسم

خداحافظی با شنا

1393/3/8 12:11
نویسنده : مامان
175 بازدید
اشتراک گذاری

امروز صبح رفتم استخر و با مربیم صحبت کردم

گفتم که دیگه نمیتونم بیام شنا چون وقتی میام حالم بد میشه و دکترم هم گفته باید استراحت کنی.

خیلی دوست داشتم ادامه بدم ولی فعلا موکول شد به بعد از تولد شما.

عزیز دلم مراقب خودت باش

دوستتتتتتتتتتتت دارم بینهایتمحبتمحبتبوسبوس

پسندها (6)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

مامان نی نی
8 خرداد 93 12:23
سلام عزیزم خانومی انشالله انتظارت زودی به سر برسه نمیدونم چرا نی نیای جدید نازشون زیاد شده عزیزم تا دوسال طبیعیه نگران نباش البته خودمم کشیدم این روزا رو ... و وقتی که انتظارشو نداشتم نی نی اومد .. خیلی شنیدم همین که هی منتظر باشی خودش ی استرسی داره و اون مانع میشه برای من که درست از اب در اومد و وقتی که اصلا تو این حال و هوا نبودم غافلگیر شدم انشالله زودی با خبرای خوب خوشحالمون کنی
مامان
پاسخ
سلاااااااااام،به امید خدا نی نی ما هم تو راهه
❀مامان علی خوشتیپ❀
8 خرداد 93 21:34
سلام عزیزم.خیلی خوشحال شدم از خبر بارداریتمبارکه.به خدا خیلی دعا کردم برات
مامان
پاسخ
ممنونم سارا جونم ی دونه ای باور کن
مامان نی نی
9 خرداد 93 9:06
به به چه خبر خوبی انشالله خوش قدم باشه و صحیح و سالم بیاد بغل مامان جونش خوبه که از الان فهمیدی من خودم یه ماهه بودم فهمیدم اگه بتونی چله هایی که هست رو رعایت کنی خیلی خوبه . بارداری 40 هفتس و یعنی 40 تا روز جمعه داره ... غسل جمعه خیلی خوب هست کاریم نداره یکی از اسون ترین چله هایی که میتونی برداری
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم
مامان هدیه
10 خرداد 93 20:03
بهتون تبریک می گم امیدوارم بارداری خوبی داشته باشی عزیزم تو این ایام دعا برای من فراموش نشه گلم
مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم ، چشم حتما. شما هم ما رو از دعای خیرتون فراموش نکنید.
مامان سمیه
12 خرداد 93 10:31
خیلی خیلی مبارکهههههههههههه
مامان
پاسخ
امید
15 تیر 93 1:47
سلام. دو تا خبر خوش اول اینکه از این به بعد میتونید با خیال راحت عکساتون رو در سایت زیر آپلود کنید و مطمئن باشید که هیچوقت حذف نمیشن و همیشه در اختیار داریدشون. www.u4m.ir دوم اینکه با ابزار آپلود عکس این سایت میتونید سایت آپلود رو به وبلاگتون بیارید.یعنی کد ابزار رو میذارید تو وبلاگتون و بعدش خودتون و بازدیدکننده های وبلاگتون میتونید بدون ورود به سایت براحتی از وبلاگتون عکساتونو آپلود کنید.به همین سادگی کدش رو از ادرس زیر میتونی دریافت کنی www.u4m.ir/tools.php