علی نفس مامان و باباعلی نفس مامان و بابا، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 20 روز سن داره
وبلاگ پسر کوچولوی ماوبلاگ پسر کوچولوی ما، تا این لحظه: 10 سال و 3 روز سن داره

برای کودکم مینویسم

استراحت

1393/3/13 11:44
نویسنده : مامان
184 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام مامانی ، خوبی عزیزم

منم این روزا خوبم ، کارم شده فکر کردن به شما حسابی فکرمو درگیر خودت کردی  عزیزم.

البته ی کمی هم نگرانتم چون دل دردای  شدیدی دارم البته با دکتر که صحبت کردم بهم گفتن که خیلی غیر طبیعی نیست و تو ماهای اول پیش میاد ولی باید استراحت کنیغمناک 

البته اینم بگم وقتی راه میرم یا سرپا می ایستم یا رانندگی میکنم اذیتش خیلی بیشتر میشه به همین دلیل بعد از کلاس شنا کلاس زبانم هم تعطیل شدغمگین نمیدونی چه ذوقی داشتم واسه کلاسم .

کلا همه ی برنامه هام ریخته به هم ولی من از اینا خیلی ناراحت نیستم عزیزم بیشتر ناراحتیم و نگرانیم از اینکه شما سالم بیای پیش مامان و بابا.

از بابا برات بگم که نمیذاره من تکون بخورم مدام میوه میاره که من بخورم (البته به خاطر شما) مدام یادآوری میکنه اینو خوردی ؟؟ اونو خوردی؟؟؟ اینو باید ناشتا بخوری و ............

کلا داره خوش میگذره چشمک 

فقط نگران وززززززززززززززنننننننممخندونکخندونک

پسندها (4)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

کودک ايراني
13 خرداد 93 19:17
با سلام! وبلاگ کودک ايراني راه اندازي شد! از شما دعوت ميشود در نظرسنجي وبلاگ شرکت کنيد و بگوييد که ميخواهيد در اين وبلاگ درباره کدام يک از موضوعات مربوط به کودکان مقاله قرار داده شود؟ نظر خود را فقط از طريق درج نظر در وبلاگ اعلام فرماييد. از بين کساني که نظر درج ميکنند ، به قيد قرعه به سه نفر کارت شارژ تلفن همراه هديه داده ميشود! قرعه کشي جمعه 16 خرداد ساعت 20 انجام شده و نتيجه آن به اطلاع همه ميرسد. منتظر نظرات خوب شما هستيم! با تشکر! ---
الناز
15 خرداد 93 20:45
سلام دوست عزيز! وبلاگ خيلي زيبايي داري! لطفا به منم سر بزن! و برام نظر بذار که بدونم اومدي! منتظرما! -----------
مامان نی نی
17 خرداد 93 15:52
اخی پس شما هم مثل ما خوش میگذرونید ... انشالله که ویار نداشته باشی ... از این ماه اولی خوب استفاده کن که بعدش شاید ویار نذاره هیچی بخوری نگران وزن که هنوز زوده عزیزم از ماه 5 به بعد وزن میگیرن ... سعی کن نگران نباشی ارامش بهترین چیزه
مامان
پاسخ
بله دوران خوبی خدا کنه من ویار دوست ندارم سعی میکنم به وزن فکر نکنم نهایتا بعدا ی کاریش میکنیم ممنونم که سر زدی عزیزم