علی نفس مامان و باباعلی نفس مامان و بابا، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 20 روز سن داره
وبلاگ پسر کوچولوی ماوبلاگ پسر کوچولوی ما، تا این لحظه: 10 سال و 3 روز سن داره

برای کودکم مینویسم

مامان عجول و نگران

1393/9/27 11:06
نویسنده : مامان
267 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به پسر خوشگلم محبت

سلام به پسر خوب و فهمیده  مامانبوسبوس

از احوالات شما بگم توی این چند هفته: حسااااااابی اَکتیو شدی بعضی  وقتا فکر میکنم ی توپ فوتبال انداختی زیر پات و داری فوتبال بازی میکنی الهی که مامان قربون اون دست و پای کوچولوت بشه

ولی الان سه روز که فعالیتت  کمتر شده و این مامان رو نگران کرده ولی وقتی مامان باهات حرف میزنه و ازت میخواد ی تکون بخوری فورا ی حرکت کوچولو واسه مامان میکنی تا مامانی خیالش راحت بشه. الههههههههههههههههی که من قربون پسر فهیمدم بشم بغل

دو هفته پیش شدیدا نگران شده بودم ترسوآخه بعضی از مامان ها رو دیده بودم که مثلا توی هفته 36 نی نی شون به دنیا اومده بود چون من هنوز وسایل شما رو کاملا آماده نکردم به همین خاطر تصمیم گرفتم ساک بیمارستانت رو آماده کنم . که وسایل های زیر رو واست گذاشتم توی ساکت که با این کار ی خورده خیالم راحت تر شد.راضی

البته اینا فقط لباسات بود که پتو و ی سری از لوازم دیگه شما و مامانی هم رفت تو ساک

پسر گلم ، مامان و بابا عاااااااااااااااااااااااااااااااااااشقتن

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مامان نی نی
1 دی 93 11:52
اووووووووو چه همه لباس مگه چند روز قراره برید بیمارستان؟ من که هیچی نبرده بودم اخه تو کلاس گفتن بیمارستان لباس میده... ولی یه دست لازمه اخه لباسای بیمارستان نازک و کوچیک بودن... منم از هفته 36 منتظر بودم ولی خانوم کوچولو هفته41 اومدن... اگه خودتو برا زود اومدن اماده میکنی برا دیر اومدنم اماده کن که بتونی تحمل کنی البته اگه زایمان طبیعی می خوای
مامان
پاسخ
نمیدونم ینی زیاده؟؟؟!!!! این روزا شدیدا درگیر همین فکرام
مامان حديث
2 دی 93 23:55
سلام خاله جوووووووووووونم من تو جشنواره ي ني ني وبلاگ شركت كردم ميشه بهم راي بدين؟ اگه ممكنه به دوستاتونم بگين يه دنيا مسي 65 رو به 100089891010 بفرستين بووووووووووووووووس برا تون سلامت باشين ان شاا...
مامان
پاسخ
بلهههههههههههههههه ، حتماااااااااااااا. ممنونم
غزل , باباییش
4 دی 93 14:21
به سلامتی ... عزیزم ... ایشششششالا زایمان راحتی رو داشته باشی ... واسه منم دعا کن ... منو یادت نره مامان خانوم ...
مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم حتما ایشالله نی نی صحیح و سالم به دنیا بیاد و تو آغوش گرم مامان خانمی و آقای پدر جا خوش کنه
مامان حديث
7 دی 93 13:40
ای وای منم برا وسایل بیمارستا خیلی استرس اشتم بنگران نباش بیشترشو اونجا میدن گلم زیاد لباس برا نی نیت برندار یه دست کافیه برا خودتم روسری اضافه وموبندحتما اگه موهات بلنده به سلامتی ان شاا...
مامان
پاسخ
واقعا این هفته های آخر همش آدم استرس دارهاسترس جیزای مختلف ممنون از اینکه یادآوری کردین از طرف من حدیث گلی رو ببوسین