علی نفس مامان و باباعلی نفس مامان و بابا، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 20 روز سن داره
وبلاگ پسر کوچولوی ماوبلاگ پسر کوچولوی ما، تا این لحظه: 10 سال و 3 روز سن داره

برای کودکم مینویسم

هفته سی و پنجم و اندی!!!!!

1393/10/7 11:50
نویسنده : مامان
252 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر گلم محبت

خوبی مامانی؟؟ !!!!

این روزا مامان خیلی دلتنگته محبت، خیلی دوست دارم صورت ماهت رو ببینم از طرفی هم همش دعا میکنم که به موقع به دنیا بیایی وقتی که رشدت کامل شده باشه با اینکه این روزا روزای راحتی واسه مامان نیست .

نگرانی های مامان بیشتر شده همینطور درداش ولی با تمام این حرفا دوست ندارم زودتر از موعد مقرر به دنیا بیایبغل

تقریبا هر شب خواب زایمان میبینم یا خودمو یا افراد بارداری که دورو برم هستندمتفکر

راستی نی نی دایی هم قرار سه شنبه 10/9 به دنیا بیاد زندایی دلش میخواست دکتر واسش نوبت 10/10 بزنه تا روز تولد مهرسام با تولد دایی  یکی باشه ولی دکتر گفته که نمیشهنه یعنی روز تولدشون ی روز اختلاف داره

و دیگه اینکه مامانی پلیورت رو تموم کرد بالاخره، الان دو هفته ای میشه .جشنجشناما نتونستم عکش رو بذارم اینجا

رنگ لباستو مامانی واست انتخاب کرد ،بادمجونی!!!

اینم لباست خوشگل مامان

به خوشی بپوشی عزیز دل مامانبوسبوس

 

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مامان حديث
7 دی 93 13:34
سلام خاله جونم مرسی بهم رای دادین ان شاا.. خودتون و نی نی تون سلامت باشین
مامان
پاسخ
خواهش میکنم گلم قابل شما رو نداشت ایشالله هم توی این مسابقه و هم توی همه ی مراحل زندگیت موفق باشی عزیز دلم
مامان حديث
7 دی 93 13:36
عزیزم پلیور نوت مبارک وجودت دست مامانی هنرمندت درد نکنه که تو این وضعیتش برات بافندگی هم میکنه واقعا آفرین داره خانمی تنت سلامت! راستی برا اومدن برادرزادتونم پیشاپیش چشمتون روشن
مامان
پاسخ
ممنون خاله جوون ممنونم سلامت باشین. نمیدونین چه عسلیهههههههههه
غزل , باباییش
7 دی 93 16:03
هنرمندخانوم ... دوباره هنرنمایی کردی ... نازه خیلی ... ایشالا نینی گلی میاد به سلامتی میپوشه
مامان
پاسخ
ممنوووووووووونم شما زیبا میبینید ممنونم خاله جون ایشالله با نی نی شماو همه نی نی های تو راهی همه به سلامتی به دنیا بیان
مامان نی نی
7 دی 93 22:00
به سلامتی تنش کنه ان شالله ... لباسا رو برای چه سنی بافتی مامان خانوم؟ در مورد لباس برای ساک بچه ... اگه سزارینم باشی نهایتا دو شب نگهت می دارن نمیخواد لباس عوض کنی که ... تازه بچه هنوز حمام نرفته کثیفه ... بیمارستانم که خب محیط تمیزی نیست دیگه الکی لباس بر ندار .. تو کلاس بارداری به من گفتن فقط دو سه تا کلاه بردارید که اگه پس اورد خیس شد عوض کنید که اونم یکی بیشتر لازمم نشد روز اول شیرم اونقدی نبود که سیرش کنه چه برسه به پس اوردن!!! بازم هرجور خودت خیالت راحت تره ولی یه دست لباس کافیه ... راستی این بیمارستانی که من رفتم مشاوره شیردهی داشت .... اگه جایی که رفتی مشاوره شیردهی داشت حتما یه سر برو من روز دوم رفتم بهم یاد داد چطوری شیر بدم با اینکه هم کلاس رفته بودم هم وقتی بستری بودم برام توضیح دادند بازم اشتباه یاد گرفته بودم و برای همین شیرم هنوز زیاد نشده بود و خانوم طلا گرسنه میموند ولی به محض درست شیر دادن عالی شد ... راستی موقع زایمانت برا ما هم دعا کن ... ان شالله زایمان راحتی داشته باشی ... برای هر نوع زایمانی که انتخاب میکنی خوب خودت و اماده کن تا بتونی تحمل کنی ... به نظرم زایمان راحت یا سخت همش به زمینه فکری ما بستگی داره ...
مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم همینجوری بافتم برای سالهای بعدش چون امسال که به دردش نمیخوره جشم همین کار رو میکنم ولی میدونید من کلا واسه خودم و آقای همسر هم همین وسواس لباسی رودارم میترسم ی موقع چند دست لباس لازم بشه میدونم لازم نمیشه هااااااااااااا ولی چه کنم دست خودم نیستسعی میکنم ساک بچه رو سبک تر کنم مرسی از اینکه یاد آوری کردی حتما این کار رو میکنم ولی به امید خدا قراره من مامای همراه داشته باشم که بهم گفتن تا یک ساعت بعد از زایمانم پیشم هستند و اولین شیر دهی تحت نظارت ایشون انجام میشه حتماااااااا ایشالله که شما و گل دخترتون همیشه سالم باشین و لبتون خندون ممنونم از راهنماییت سعی میکنم ذهنیت مثبتی نسبت به هر دو روش زایمان داشته باشم